Wednesday, September 07, 2005

"我冇相機啊... 可唔可以買部俾我呀?"



Alex 在沒有人留意時, 在書房偷偷拿了我的 F10, 並拍了照片.

媽媽見倒就同佢講: "部相機係爸爸架, 你唔可以拿來用架. 會整壞架!"

Alex (可憐地): "我冇相機啊... 可唔可以買部俾我呀?"

影成咁, 唔使旨意!

部 F10 係要按住個 POWER 掣唔放先開倒既. 奇怪係佢竟然識開機.

5 comments:

Sonic said...

勁喎~ F10 都開到?

Anonymous said...

買啦買啦~

Toby Chiu said...

整左部 NB 俾佢用先啦.

Frankie Chu said...

iBook. It's just too cruel to subject the next gen to the horror of Windows.

The iBook should be able to take Alex's abuses far better than most other laptops out there, except maybe the Lenova Thinkpads or the Panasonic(?) Toughbooks.

Toby Chiu said...

有部舊 Fujisu. 只係懶去 set.