Wednesday, September 27, 2006

上海飛番香港 - 頂!!

Check-in 已經要頂! 個個航空公司既 count 都排成九個字先可以 check-in... 乜而家中國人工好貴咩? 請多d人啦好心.

入到出境 count, 又要頂!! 中國唔係有的是地方咩? 得果少少 counter, 又係排長龍. 仲要填埋d冇人check冇人睇既出境卡同報關卡, 晒紙晒時間!

到 security check 勒, 又要頂!!! 好多笨星旅客 (係5星果隻) 晒到去個 X 光機先將野慢慢摷出黎. 等到扒係度! 到我勒, 個海關要我將電腦羅出黎分開scan... 有冇攪很錯呀! 好, 見你有槍, 忍你!

入到去, 坐低飲咖啡. 都預你貴格勒, 喂你都可以好飲少少丫. 叫 latte 你唔係用蒸餾咖啡整下話? 仲淡過咩! 頂!!!!

都坐低飲啦. 將個電腦袋由車仔羅出黎, 羅個 palm 睇下野. 架車仔就放張檯旁. 一轉面, 架車仔就俾個工人收左走, 叫都叫唔住! 係唔係盲架? 兩個人坐係度, 你都問下架車仔仲要唔要丫... 當我死既, 話收就收! 我個 gate 好遠呀. 頂!!!!!

等上機勒. 要坐巴士都算勒... 你唔係兩班機一齊係同一個gate 入閘下話? 乜乜班機係咩34號gate 既左邊排隊, xxx 班機又係34號gate 右邊排隊. 兩條長龍一齊上機, 奇景. 頂!!!!!!

上左機, 等!! delay左半個鐘, 機師詰未有航道, 排第三, 唔知幾時飛. delay一個鐘, 機師話仲係排第三, 排第一既已經有時間, 但我班機仲係未知幾時. 卒之, delay 左一個鐘又9個字! 據知係軍方用左民航既航道, 所以呢排成日都係咁! 我頂!!!!!!!

總之就頭頂到尾, 一共七個頂, 名符其實頂七佢! 頂頂頂頂頂頂頂!!!!!!!!

No comments: