Sunday, October 08, 2006

名店優質服務

地點: 某高級商場內既身體店

顧客: 我早幾個月係身體店買左d野, 尋日開黎用先知原其中一支係 tester 黎, 麻煩你換番啦. (嘩, 連 tester 都當貨賣?)
店員: 請問小姐你有冇單?
顧客: 幾個月前買既, 冇單咯.
店員: 咁小姐你係邊間買架?
顧客: 我係沙田新城市買既, 但唔知而家間 shop 搬左去邊.
店員: 哦, 果間未開番. 小姐你留低電話啦, 我要請示區長. 今日內覆番你丫.
顧客: 請示? 你點都要換番俾我架啦, 係你地俾錯貨之嘛.
店員: 係既. 不過你件貨唔係呢間店買, 我要請示區長先知點out數.
顧客: 你點out數係你公司既事, 你咪換左俾我先再慢慢請示點 out 數囉.
店員: 我會好快覆你架勒, 或者你行陣商場先啦.
顧客: 我行左好耐勒! 而家返屋企架勒. (唔番屋企都唔等你啦)
店員: 好啦我換俾你啦. 你 check check 呢一支啦. (仲要邊換邊扁咀)

-----

大公司.... 我超!

No comments: