Tuesday, November 14, 2006

25 分鐘!!

稻香飲早茶,點心良久還未到,於是叫侍應問一下:
我:d點心好耐都未到,麻煩你跟一跟。
侍:你叫左幾耐呀?
我:有兩張單,一張差唔多半個鐘,另一張有40分鐘。
侍:哦,係呀,我地d點心要25分鐘先有架!
我(火火地):我叫好普通既點心咋播?
侍:係呀,所有點心都要25分鐘架!
我﹝非常火﹞:咩點心要25分鐘呀,蒸隻雞都熟啦!你再講多次要幾耐!你又睇下我兩張單落左幾耐!止唔止25分鐘呀而家!你叫部長黎,解我聽點解要25分鐘!

結果點心當然好快就到。但係點解唔一開頭就講句〝對唔住,我幫你睇睇。〞?咁垃圾既侍應,番入去洗碗啦!

2 comments:

Anonymous said...

"倒米".

Sonic said...

黎緊架啦~