Friday, November 24, 2006

好痛呀!


一個不小心, 一刀切到右手食指, 傷口相當深. 住了一晚醫院, 縫了差不多有十針, 還要把指甲起出來縫甲床.

可能有一斷時間都要用細 dc 拍照了. 好痛呀!! 罰抄十次:

我以後用刀要加倍小心
我以後用刀要加倍小心
我以後用刀要加倍小心
我以後用刀要加倍小心
我以後用刀要加倍小心
我以後用刀要加倍小心
我以後用刀要加倍小心
我以後用刀要加倍小心
我以後用刀要加倍小心
我以後用刀要加倍小心

10 comments:

Anonymous said...

既然係咁, 你支21我幫你保管住先啦

Toby Chiu said...

冇人性架... :(

Anonymous said...

Yikes!
Take care.

Anonymous said...

保重!!!

P.S.鵝過房朝霜重油謂呢~~

Anonymous said...

Take care....

Toby Chiu said...

Thanks everybody

Francis said...

同情 ..... 乜你用左手楂刀咩?

Toby Chiu said...

係呀, 我平時用左手架.

Sonic said...

Too bad :(
take care man~~

Anonymous said...

終於練成一陽指喇.
肚皮大師 :)